
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
Sposób załatwienia sprawy:
Na wniosek zainteresowanego.
Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek, dowód stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością (kserokopia aktu notarialnego lub wypis z rejestru gruntów), fragment mapy sytuacyjno – wysokościowej z numerem działki przedmiotowej nieruchomości.
Opłaty
Nie dotyczy
Termin załatwienia sprawy:
Wydanie dokumentu następuje w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy w Wądrożu Wielkim, pokój nr 16 (II piętro), w godzinach pracy Urzędu.
Osoba odpowiedzialna za załatwienie sprawy:
Pracownik ds. gospodarki przestrzennej, mienia komunalnego i rolnictwa, pok. Nr 10, tel. (76) 887 43 23.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 ze zm.)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2432).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości (57.6kB) | ![]() |
![]() |
klauzula informacyjna RODO (36kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Łukasz Nowicki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Nowicki |
Data wprowadzenia: | 2012-11-21 11:26:01 |
Opublikował: | Łukasz Nowicki |
Data publikacji: | 2012-11-21 11:32:31 |
Ostatnia zmiana: | 2021-01-05 08:37:15 |
Ilość wyświetleń: | 3160 |